dimecres, 30 de setembre del 2015

PRESENTACIÓ 2025

Ja som a quart curs!



 
                                                                        Jisc.ac.uk.com


El darrer curs de la carrera. Pràcticament sense adonar-me em trobo en la "recta final". Em sento molt emocionada i amb moltes ganes davant aquest nou curs, per què estic un pas d'aconseguir el meu objectiu i de poder ser mestra d'infantil, allò que tant he desitjat. En aquest nou curs, trobo que tots i totes tenim moltes ganes, molta força i molta il·lusió pel que significa finalitzar els nostres estudis.

Pel que fa a les assignatures a les quals ens enfrontem en aquest nou curs, trobo que són assignatures absolutament essencials i que ens aportarà nous coneixements i eines per tal d'acabar de formar-nos com a docents competents i ben preparats, per atendre a les necessitats dels infants de l'etapa que ens ocupa.I més concretament, de l'assignatura de Mitjans i Recursos tecnològics, m'agradaría destacar que, és una assignatura de la qual espero treure molt de profit per poder després portar-ho a la pràctica com a futura docent.Trobo que l'ús de les noves tecnologies en el camp de l'educació és una realitat i que en el món d'avui dia hem d'estar preparats i tenir recursos necessaris per a fer front a les noves situacions i adaptar-nos amb recursos i eines adients.



Acontinuació deixo un video que fa una breu reflexió sobre les noves tecnologíes en educació:

                                                             Youtube.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada